• Mail Online | 3/19/2019 | Daily Mail Reporter
    A column in Saturday's paper said that Stephen Kinnock MP had 'notably championed Remainers and urged the case for a second referendum'. In fact, while Mr Kinnock...
    173 views marked
  • Mail Online | 3/3/2019 | Mail on Sunday
    All our journalists observe the Editors’ Code of Practice and the Mail is a member of the Independent Press Standards Organisation (IPSO). We aim to correct any errors as promptly as possible.
    915 views jolan
  • Mail Online | 2/24/2019 | Mail on Sunday
    On February 3 we said a 16-year-old boy had been able to buy a dangerous knife from the online store Preppers Shop UK, without checks on his age. We have been asked...
    426 views stefania
  • Mail Online | 2/22/2019 | Mailonline
    On the 22nd November 2018, we published an article which originally carried the headline ‘German children banned from sending their Christmas wishlists to Santa ...
    121 views Mkgirlz
  • Mail Online | 2/14/2019 | Daily Mail
    An article published on 18 July 2018 about Britain’s ‘incinerator boom’ and a further 5 February 2019 story about pollution stated that Viridor’s energy recovery facility in Runcorn burned 40,000...
    259 views lukea
  • Mail Online | 2/9/2019 | Mailonline
    On the 9th December 2018 we published an article with the headline ‘They'll be on the naughty list! Scenes of alcohol-fuelled carnage in Newcastle as a woman is left bloodied, several revellers are...
    355 views MysticHeart
  • Mail Online | 2/8/2019 | Daily Mail
    A JULY 28 feature about a Paris suburb which was the subject of a French parliamentary report said that up to 300,000 illegal immigrants lived there and referred to it throughout as Saint Denis.
    393 views maddyb7
  • Mail Online | 2/7/2019 | Mailonline
    On 19th January, we published an article with the headline ‘Gender activists want to BAN beloved 1982 British children’s book Dear Zoo for being ‘SEXIST’ because all the animals are male’.
    407 views bab_ohh
  • Mail Online | 1/18/2019 | Mailonline
    On the 29th June, the MailOnline reported on the tragic death of Gillian Chapman. Incorrect information was supplied to the MailOnline by a news agency which said that the deceased was the former...
    144 views stefania
  • Mail Online | 1/13/2019 | Daily Mail
    Last week, Financial Mail on Sunday reported that Nicola Horlick owns less than 2 per cent of Money & Co, the crowdfunding company she founded in 2013....
    402 views tictac399
  • Mail Online | 1/13/2019 | Daily Mail
    Last Sunday we said that Meadow Lodge, a healthcare unit that takes care of autistic children, is operated by Huntercombe, a group which is owned by a private equity firm...
    927 views smnth28
  • Mail Online | 1/9/2019 | Mailonline
    An article published by Mailonline on 30 November with the headline ‘Transgender drugs for sale online at just £25’ included a quote from Mermaids, a charity supporting transgender children, which...
    297 views ajoy26
  • Mail Online | 1/4/2019 | Mailonline
    An article of 21 March 2018 alleged that Rollo Gabb was a founder and director of SCL Group Limited, the parent company of Cambridge Analytica, the company accused of harvesting the personal data of...
    560 views marked
  • Mail Online | 12/29/2018 | Mailonline Reporter For Mailonline
    On 10th December we published an article with the headline ‘Is global warming WORSE than we thought?’ which included the results of a study published in the journal Nature that concluded the oceans...
    834 views applekip
  • Mail Online | 12/13/2018 | Mailonline
    On 28 February, we reported on a Times article that said the son-in-law of John Murphy had been jailed for a car ‘clocking’ fraud. This was an intended reference to Christopher Lunt, the unmarried...
    177 views srqlolo
  • Mail Online | 12/5/2018 | Mailonline
    An article on 4 December entitled 'Brexit CAN be 'cancelled': ECJ expert says Article 50 can be unilaterally revoked - stoking Remainers' claims that the entire process of leaving the EU...
    357 views Arceus
  • Mail Online | 11/25/2018 | Mail on Sunday Reporter
    A Health article last Sunday listed the fat, sugar and salt contents of snacks including Raw Health coconut energy balls. However, that listing was mistakenly illustrated with a picture of...
    663 views tictac399
  • Mail Online | 11/20/2018 | Daily Mail
    On November 6 we published an article with the headline “UN blasts British ministers as 'racist' in astonishing broadside as it names Theresa May among politicians who have 'undermined' its work”.
    348 views Charlie_Morestmoto
  • Mail Online | 11/18/2018 | Mail on Sunday
    A news story two weeks ago about complaints against the Dean of Christ Church, Oxford, said the complainants were trying to force him out through a formal complaint about their pay which, we said,...
    1.4K views dewby
  • Mail Online | 11/8/2018 | Daily Mail
    An article on 15 August suggested that Treasury Counsel Alison Morgan was facing criticism for selecting the wrong charges in the prosecution of Ben Stokes and his co-defendants and that she was...
    287 views echolea
  • Mail Online | 7/22/2014 | Mailonline
    An article dated 26 January 2017 about the tragic death of Kingston University student Hina Shamim at the hands of a dangerous driver contained the erroneous suggestion that William Spicer bore...
    514 views ziggy1023
  • Mail Online | 10/22/2018 | Mailonline
    An article on October 15th about the ‘Jewish Voice for Labour’ group delivering anti-Semitism training to Constituency Labour Parties wrongly said its leaders have been disciplined for racism.
    233 views chrismpotts
  • Mail Online | 10/17/2018 | Mailonline
    An article of 12 June reported that it had been said that pictures of The Duchess of Sussex would be referred to in the appeal of a privacy claim brought...
    163 views gbabii05
  • Mail Online | 10/12/2018 | Daily Mail
    On 10th July 2018 we published an article with the headline ‘Queen's two most senior PR chiefs to leave after Thomas Markle debacle sent Royal Family's media machine into an embarrassing tailspin’.
    547 views ali11
  • Mail Online | 9/18/2018 | Daily Mail
    An article on 25 August reported claims that Evangelos Marinakis 'stormed the referee's room' during a Europa League match between Burnley FC and Olympiacos. Although published in good faith, we now...
    223 views samtetley
  • Mail Online | 9/6/2018 | Mail Online Reporter
    On January 3 we published an article with the headline “Ed Byrne saved my life!” which reported claims that the comedian saved a fan from choking on an M&M using the Heimlich manoeuvre during...
    194 views pixielilia
  • Mail Online | 8/26/2018 | Mail on Sunday
    At The Mail on Sunday we take great pride in the quality of our journalism. All our journalists are required to observe the Editors’ Code of Practice and The Mail on Sunday is a member of the...
    334 views hoppers911
  • Mail Online | 8/13/2018 | Mailonline
    An article dated 18 May published following Paul Burrell's appearance on Lorraine Kelly hosted a tweet by a third party which referred to Mr Burrell as a 'thief'.
    299 views applecup
  • Mail Online | 8/7/2018 | Daily Mail
    Following a diary item on 27 April about Lord Justice Seamus Treacy's departure from the Privy Council, we are happy to make clear that there was no intention to suggest that the Lord Justice had...
    766 views TwiztedGurl
  • Mail Online | 8/5/2018 | Daily Mail
    A July 30 article about the recent heavy rainfall’s effect on the drought in the UK suggested United Utilities claimed it was ‘too heavy’ to affect water supply levels.
    254 views TwiztedGurl
  • Mail Online | 8/4/2018 | MailOnline Reporter
    An article on 24 July under the headline, ‘Time to scrap 'outdated' MoT test, ministers are told: Drivers are wasting £250m a year on 'rip-off' checks and unnecessary repairs, claims think tank’...
    562 views ditranian
  • Mail Online | 7/25/2018 | Daily Mail
    Paul Singer, Gordon Singer and Elliott Advisors: Following an article on 26 March about the takeover of GKN , we have been asked to make clear that the claim that the founder of the Elliott Advisors...
    520 views donuzumaki
  • Mail Online | 7/22/2018 | Mail on Sunday
    At The Mail on Sunday we take great pride in the quality of our journalism. All our journalists are required to observe the Editors’ Code of Practice and The Mail on Sunday is a member of the...
    899 views DebraS
  • Mail Online | 7/19/2018 | Mail on Sunday
    Our report on 10 June last year about claims made by a German television documentary wrongly accused football legend Roberto Carlos of using banned performance-enhancing drugs, including when Brazil...
    572 views emmymmile234567

Welcome to Long Room!

Where The World Finds Its News!